joffe

Alla inlägg den 24 februari 2014

Av joffe - 24 februari 2014 11:33

Denna vecka är det sportlov här på ön så vi har Alice och Maja hemma! De roar sig rätt bra på egen hand med nån kompis, Wii, tv och utevistelse. Inne småpular vi med ditten och datten, packar upp nån kartong, fixar med nån gardin osv.
På torsdagkväll far jag och Emil mot Karlskrona. Vi ska bl a till Ikea under helgen för diverse inköp. Vi funderar t ex på en sån här stol till hallen:

Det behövs lite färg och mönster i den annars lite sterila hallen. Vad tycker ni?
Huvudsyftet med Karlskronabesöket är dock begravningen av lilla Meja, vilket jag tror kommer bli en jobbig men vacker stund. Vissa upplevelser är så komplexa, men vill inte vara med om dem samtidigt som jag är övertygad om att man växer som människa genom att ha gått igenom dem. Oavsett så tvekade jag inte en halv sekund när jag blev inbjuden att säga hej då till Mejsan.

Nästa vecka blir det även en kort tripp till släkten i Skåne för att utnyttja min julklapp, nämligen pedikyr! Jag har aldrig varit på det förr och det ska bli så otroligt nice att få fossingarna fixade!
Ha't gott så länge!

Presentation

En blogg för uppdatering kring min flytt till Visby! Närmast till för att hålla familj och vänner informerade om vad som händer och sker! Välkommen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards