joffe

Alla inlägg under december 2013

Av joffe - 31 december 2013 12:16

Det kan väl passa bra att uppdatera er som är nyfikna på min flytt och den kommande familjemedlemmen via en blogg? Lite bilder på förestående renoveringar, inköp osv kommer jag att lägga upp så ni kan följa med i svängarna. Förmodligen kommer bloggen var av litet eller kanske t.o.m inget intresse för andra än de som känner mig.
Idag är det nyårsafton och den firas i Emils lägenhet med Maja och Alice. På menyn står:
?avokadoröra mer räkor o stenbitsrom
?potatisgratäng med rostas och sallad, kycklingspett till barnen
?hemmagjord glass med smak av choklad och polkagris

Dryck: Billabong - alkofritt bubbel
Natureo - alkofritt vin
JP Chenet - vin till Emil
Coca Cola (på Alice begäran)
Jordgubbsfestis (på Majas begäran)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

En blogg för uppdatering kring min flytt till Visby! Närmast till för att hålla familj och vänner informerade om vad som händer och sker! Välkommen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards