joffe

Alla inlägg den 2 februari 2014

Av joffe - 2 februari 2014 17:58

Lastbilen är välfylld, vi har mammas köttfärslimpa i magen och har hunnit vila. Nu har vi kommit en bit på väg till Oskarshamn. Jag har redan skitont i ryggen och vi missar tvekampen i Farmen, men i övrigt är allt BRA!

Av joffe - 2 februari 2014 11:55

Häromdagen var jag och lunchade med Alec och vi fick så fina klossar till bebisen som kommer framåt april!

De är bitvänliga och pedagogiska med färger och mönster. Det är bebisens första leksak kan man säga, förutom några söta gosedjur som h*n fått från yngstemostern m familj när de var i England. Tack tack!!

Av joffe - 2 februari 2014 09:24

Framöver blir det nog lite tätare inlägg, eftersom vi är framme vid flytt idag! Pappa och morbror bär just ekparketten ut till lastbilen. Vädret kunde varit bättre, men även sämre. Det regnar rätt rejält, men... Det kunde varit snö!
Själv har jag en flåsig morgon, sitter still i soffan men flåsar ändå. Hoppas på att det går över snabbt så jag kan vara behjälplig. Fortsättning följer!

Presentation

En blogg för uppdatering kring min flytt till Visby! Närmast till för att hålla familj och vänner informerade om vad som händer och sker! Välkommen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards