joffe

Alla inlägg den 18 februari 2014

Av joffe - 18 februari 2014 11:10

Gästsängen är bäddad! Vem hinner först till att inviga den? :)

Av joffe - 18 februari 2014 08:01

I söndags kom Emils flyttlass och fyllde det tomma uterummet på nytt och där står det bra tills vi vet vart vi ska göra av allt. Jag är lite dumenvis och vill göra iordning men märker ganska snart att bebisen tycker att jag ska ta det lugnt. Får lite konstiga spänningar o dyl i nedre delen av magen när jag burit eller ansträngt mig bara litegrann. Så jag får vackert ta det lugnt vilket är frustrerande när man tittar ut i uterummet. Men jag sysselsätter mig med småsaker istället och det funkar det också.

Vi var med ett stort lass wellpapp, överblivna lister och annat skräp till tippen och det blir åtminstone ett lass till med sånt vi inte ska spara då det är onödigt med dubbel uppsättning. Det är en viss tillfredsställelse att slänga! Försöker även sälja av lite grann.
Igår hade vi fint väder och det ser ut att bli ännu en solig dag idag. Jag längtar tills vi köpt en torkvinda så man kan hänga ut tvätt. Vi måste även köpa en torktumlare då de förra ägarna tog med sig den som fanns.
Nåt som jag verkligen också längtar efter är tills alla ska komma och hälsa på! Det ska bli roligt att visa upp huset, Visby och resten av Gotland!

Presentation

En blogg för uppdatering kring min flytt till Visby! Närmast till för att hålla familj och vänner informerade om vad som händer och sker! Välkommen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards