joffe

Alla inlägg den 29 mars 2014

Av joffe - 29 mars 2014 09:26

I torsdags var jag och Emil hos MVC för att sammanfatta graviditeten samt skriva eventuellt önskemål inför förlossningen. Gjorde även de vanliga kollerna som visade att det mesta var bra förutom att sf-kurvan (heter den så) som visar hur stor magen är, är något utplanande. Blev därför ordinerad läkarbesök men denna konstaterade att ungen ligger inom normalkurvan även om den inte riktigt följer sin egen kurva. Ingen anledning till oro alltså. Fick dessutom veta att huvudet ligger på god väg nedåt och åt rätt håll men är dock inte helt fixerat än. Tur det finns tid kvar!
Jag har om möjligt ännu mindre ork nu! Igår på Maxi gav jag upp och gick ut och satte mig så fick Emil slutföra shoppingen. Jag var helt slut! :)) Viljan finns men orken saknas alltså!
Har en hel massa sammandragningar också men det är inget som jag störs av alls. Och så några bilder!

Idag, lördag, har Emil nån lördagsläsning på skolan så att föräldrarna ska kunna hälsa på. När han kommer hem ska vi köpa en grill! Här är, som i övriga södra Sverige, jättefint vårväder så det börjar bli dags för grillpremiär!

Presentation

En blogg för uppdatering kring min flytt till Visby! Närmast till för att hålla familj och vänner informerade om vad som händer och sker! Välkommen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards