joffe

Alla inlägg den 3 mars 2014

Av joffe - 3 mars 2014 08:29

I fredags förmiddag blev min lägenhet officiellt såld, jag fick mina pengar och gubben fick sina nycklar, så nu är den verkligen ett trevligt minne blott!
På eftermiddagen var jag på begravning för lilla Meja och det var verkligen så tungt som man knappt kan föreställa sig, men också väldigt fint och personligt. Det är så orättvist att familjer ska behöva gå igenom sån här nästan omänsklig sorg, och det är svårt att se meningen med det. Tror nog att Meja flög runt uppe i kyrktaket och tittade ner på sin familj och var stolt, så starka de var och så fint de planerat!

Resten av helgen har bestått av "nödvändig shopping", man får passa på när man är på fastlandet där det finns affärer. Vi köpte en torkvinda (har tänkt att det är vår nu nämligen, om nån undrar), toasits att ersätta träsitsen på nedre toan med, en lampa till Alice mm. Igår var vi på Ikea och där blev det såklart mer handlat, såsom vita Billyhyllor med vitrin, en hallstol, en pall, lampor, nån matta och annat smått och gott. Vi såg även ut oss en del som vi ska beställa med frakt. Emil åkte den vidare hemåt ön och jag, mor o far körde på Kna igen. Idag styr jag och mamsen mot Malmö för nya äventyr. Mer om dem i ett annat inlägg!

I lördags hann vi med en promenad på Stumholmen, i ett typiskt rått och disigt mars.

Vackert!

Presentation

En blogg för uppdatering kring min flytt till Visby! Närmast till för att hålla familj och vänner informerade om vad som händer och sker! Välkommen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards