joffe

Alla inlägg den 21 april 2014

Av joffe - 21 april 2014 16:56

Ja idag är det faktiskt beräknat att födas en bebis men det verkar inte alla hålla med om. Inte många tecken på födelse här.

Magen känns som en konstant sammandragning hela den, och emellanåt är det lite molande värk och knip, men inga regelrätta verkar. På kvällarna känns det mer än resterande del av dygnet så jag somnar med en viss förhoppning om ev vattenavgång el dyl och vaknar lite småbesviken morgonen därpå. Nåja, naturen har sin gång. Imorgon ska jag till BM, får se vad hon säger. I Visby gör man tydligen igångsättning först efter 18 dagar över bf. Kanske kan jag åberopa totalt orkeslöshet pga kraftigt nedsatt andningsförmåga med tanke på pollensäsong, så kanske hon kommer med nåt trevligt förslag om hinnsvepning el dyl. Rapport om det imorgon.

Nu ska vi grilla kycklingspett.

Presentation

En blogg för uppdatering kring min flytt till Visby! Närmast till för att hålla familj och vänner informerade om vad som händer och sker! Välkommen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards