joffe

Alla inlägg den 5 april 2014

Av joffe - 5 april 2014 18:42

Alice var vaken inatt och var dålig i astman så lördagen började med besök på jour-vårdcentralen. Vi hoppas på bättre sömn nästa natt. Vi åkte sen in till stan och flickorna fick lite nya kläder, och fortsatte sen till Emils kollega med familj på fika i trädgården. Väldigt trevligt, jag är inte världens mest sociala människa, i synnerhet inte inför nya kontakter, men det var lättsamma människor och vi hade mkt trevligt!

På bilden syns min ananashög. Jag åt väl upp säkert halva ananasen och de andra delade på resten. Skitgott!!
Alice blev kvar en stund för att leka med ena dottern i huset och Maja följde med oss för party-piffning med nya kläder på!

Nu väntar vi på att klyftisarna ska bli klara och det ska stekas lax, sen ska vi ha en lugn o skön lördagskväll. Önskar er detsamma!

Presentation

En blogg för uppdatering kring min flytt till Visby! Närmast till för att hålla familj och vänner informerade om vad som händer och sker! Välkommen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards