joffe

Alla inlägg den 22 januari 2014

Av joffe - 22 januari 2014 17:07

Ja just som jag i princip gett upp hoppet om att kunna sälja min lght utan mäklares hjälp så hörde en gubbe av sig och bestämde sig ganska snabbt för att han ville köpa lghtn! Så igår skrev vi kontrakt och nästa vecka tar vi banken, sen är min lya sen 12 år tillbaka ett minne blott! Det känns lite konstigt men såklart mest som en lättnad!

Planerandet av flytten till Gotland går mot sitt slut, och det börjar bli dags att träda i handling. I veckan har jag och far varit och köpt färg och golv. Minilastbil är hyrd, färjebiljetter bokade och i princip allt är färdigpackat. Det börjar dra ihop sig!!

Jag har drabbats av nån mindre magåkomma. Mår tjyvtjockt och har ingen matlust. Jag bestämmer att detta är den motgång vi kommer drabbas av, sen fortsätter vi med det flyt vi haft hittills! :)

Presentation

En blogg för uppdatering kring min flytt till Visby! Närmast till för att hålla familj och vänner informerade om vad som händer och sker! Välkommen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards