joffe

Alla inlägg den 10 januari 2014

Av joffe - 10 januari 2014 17:34

Ett litet orosmoment har varit att vi inte ska få våra lägenheter sålda, men häromkvällen skrev Emil säljkontrakt på son lägenhet efter bara en visning! Jag har ju min egen lght på Blocket och har haft tiotal visningar. Många är intresserade men ska "fundera". Har de senaste dagarna tänkt att jag måste kontakta mäklare eftersom det trots allt ger mkt reklam med Hemnet, men i förrgår hade jag en visning och killen tog kontakt med sin bank så fort han kom hem, så det verkar som att det kanske blir försäljning där också snart såvida han inte ångrar sig. Då slipper vi blanda in mäklare, skönt!
Än så länge har vi ganska mkt flyt med allt, så jag är rädd för när bakslaget ska dyka upp. Vi får hoppas att det blir ett milt sådant i såna fall... Som att jag åker på en förkylning på son höjd.

Litet smakprov på nedre våning i nya huset, med lite inredningsidéer.

Presentation

En blogg för uppdatering kring min flytt till Visby! Närmast till för att hålla familj och vänner informerade om vad som händer och sker! Välkommen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards