joffe

Alla inlägg den 8 oktober 2014

Av joffe - 8 oktober 2014 00:02

Samtliga väggar i vårt hem är målade vitt, förutom en vägg i vårt sovrum som vi verkligen gick wild 'n crazy på och målade ljust blågrå. Nu när vi "boat in oss lite" så känner man att lite mer färg här och var faktiskt är ganska trevligt. Vi kontaktade killen som la parketten i storarummet som hjälpte oss att sätta upp en fondtapet i inre hallen samt en i gäst/bebisrummet. Såhär blev hallen:

Det är en blåvit-randig tapet (ser lite ut som grå kanske) som kommer från Boråstapeter om jag inte minns fel.

Såhär blev det i det andra rummet:

Tapeten är som synes blå med vita små prickar, väldigt gullig tycker jag! Lite dåliga bilder här tyvärr så den kommer inte riktigt till sin rätt.

Samtliga hus i vår brf har även fått nya takfönster som verkligen blev ett fräscht lyft, jämfört med de gamla bruna som vi hade innan.

Även uterummet har fått sig lite piff! Vi har rensat bort de flyttkartonger som blev lite eftersläntrare, och så har jag hängt upp diverse tingeltangel som skulle piffa till det lite.

Ja det var nog allt för nu. Hej då!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

En blogg för uppdatering kring min flytt till Visby! Närmast till för att hålla familj och vänner informerade om vad som händer och sker! Välkommen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards